tiistai 23. marraskuuta 2010

toivepostaus !

heipsan! nyt ois sitte vuorossa "huonepostaus" iha ns yleisön pyynnöstä :) elikkä oon nyt kuvaillu mun huoneen ja sit ottanu esille jotain yksityyskohtii.. ja jos kuvat on liian pienii niin klikatkaa siitä niin sen pitäs suuurentuu.. ENJOY!


huoneeni ovelta päin




täs mul on tämmöne lipasto mihin oon keränny kuvii kavereista ja sillee :)

työpöytääää, huom SIISTINÄ

mul on tämmönen acerin aspire 7720Z läppäri!

ikiihana logitech iPod telakka josta soitan musiikkiii aikalailla koko ajaaan!

yöpöytä. tos pöydällä on mun Samsungin kännykkä ja
noit hajuvesii!

seinä sängyn yläpuolella!

Víva España! aahh rakastan espanjaa ihan maana ja
kannatan sitä myös aina futikses!

mun taulut tossa sängyn yläpuolella. ton New Yorkin taxi taulun
oon ostanu Hangosta mustapörssistä tositosi halvalla. ja toi alempi
on espanjasta!

siis harrastan tanssii, ja oon ollu jo monena vuonna sm kisois
ja on tullu palkintoja ja mitalleja, kultaa hopeeta ja pronssiii!
minä <3 dance

täs on mun kröhömmmm.. lamppu joka roikkuu tosta katosta. se
on jo aika vanha ni ajattelinki ostaaa jonku kivan uuden
täs joku päivä :)

unikaverit! noeiii mut näää tyynyt löytyy aina mun sängyn päältä!

...ja se on vaatekaappi, myönnän et noit vaatteita on PALJON,
ja niitä on kans vaikee pitäää kasassa ja liiteltyinä, mut eiköhä toi oo aika hyvän näköne?




näin, se oli tämmöne tällä kertaa! hope you'll like it!

mun mielest mun huone on suht kiva, ja viihdyn tääl! 
joskus maailmas ajattelin kuitenki maalaa ton 'pää seinän'  vaaleensiniseks tai vaaleenpunaseks! se ois aika kiva, ja sit lattialle valkonen ISO ihana karvamatto!  nyt siinä lattialla on sellanen vaaleenvihree karvamatto joka näkyyki kolmannessa kuvassa puoliks.

: Mia

6 kommenttia:

  1. Vähän kiva tää "huonepostaus" ! (: Mä tykkään sun huoneesta, ku se on sillee aika pieni mut silti toosi kiva ! ;D Varsinki tykkään noist kaikista kuvista ja tauluista, ne on tosi kivoja ! Kelasin et ois kiva jos tekisit "meikkipostauksen" ! (; <3

    VastaaPoista
  2. ja tän takii sitte häädit mut sun huoneest aina välil pois :D ... noeii !!! tää on ihan sika kiva postaus ja kaikkeee ! (: jaa i love your room !

    VastaaPoista
  3. Rosa: vooi kiiitos tosi paljo ♥ jooo niinhä mä voisin tehä... tosin tarviin siihe Annikan järkkärin :D

    Annika: yapp, sen takii.... KIIIIITOS ♥

    VastaaPoista
  4. Vilma, Wilma-Jan: kiiiiitos:)

    VastaaPoista