keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

hyvä fiilis !






moikka kaikki ! oon tehny semmosen ihme päätöksen ja lopetin ripsarin käytön ... ei mul näissäkään kuvis ole ku rajaukset alhaalla. kyllä mä välil voin ehkä ripsariakin laittaa mut silleeeeee...must tuntuu et ne piteni gran canarial :D hahah, juu on mullaki jutut.

oon ollu kauheen hyväl tuulel siitä asti ku tulin canarialta, koko ajan hymyilyttää ja naurattaa :D en tiiä mikä muhu on iskeny ! äidillekki aamulla olin yhtäkkiä sillee "äiti oot ihana!" . mikä mua vaivaaaa? :D

ei mulla muuta(: hyvät viikonjatkot teillekki !

ps. TIETÄÄKÖ KUKAAN MITEN CANON 1000D JÄRKKÄRIN VALOTUKSIA VOISI SÄÄTÄÄ ETTEI SE MUUTA IHOA IHAN VALKOSEKS VAIKKA ON VÄHÄN RUSKEE ? help me

4 kommenttia:

  1. Vähä kiva tää sun blogi Mia!! :) meitsi on kans just alottanu bloggailee, still learnig ;)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. mia voin neuvoo sua faces tos valotusjutus tääl en rupee säätää XD en tiiä ymmärsinkö oikein mut joo...voin yrittää ;-)

    VastaaPoista