keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

lomakuvia (part2)

IMG_5341

IMG_5361

IMG_6111

IMG_6284

IMG_6289
ostin nää canarialt:) 10e !

IMG_6295

IMG_5069
eka ilta, oon ihan kalkkilaivan kapteeni !!

IMG_6350

IMG_6718

IMG_6721

IMG_6723

IMG_6744

IMG_5852

nonni, siinä oli kuvat canarialta:) nää kuvat on järkkäril ni ne vaaleentaa mun ihoo kauheesti :DD en tajuu
mikä sen kameran asetuksii  vaivaa...

mut anyway toivottavasti kaikil oli ihana ja rentouttava loma ! mä oon ainaki taas pitkästä aikaa koko aja hyväl tuulella :)

3 kommenttia:

  1. ei se varmaan kamerassa oo vaan sen käyttäjässä... järkkärissä on siis mahollista laittaa asetukset ite, lueppa käyttöohjeet (: en vaan ymmärrä miks ostaa kallis kamera ja sit käyttää automaattia ja pitää kameraa ihan väärin. nimenomaan JÄRJESTELMÄkamera on tarkotettu siihen et voi ite muuttaa asetuksia. ei varmaan kannata ostaa järkkäriä jos ei vaivaudu opettelemaan käyttämään sitä, silloin kannattaa hankkia pokkari, silläki saa laadukkaita kuvia :) eihän sun kameran käyttö kuulu mulle mut ajattelin nyt kuitenki laittaa.

    en siis oikeesti tarkottanu pahalla, ihan vaan vinkkinä ajattelin! (: kannattaa opetella perustoiminnot, esim. aukko, kuvat parantuu huomattavasti!
    tossa on vielä linkki miten pitää järkkäriä, eli silleen et käsi tukee alhaalta ettei kuvat tärähdä niin helposti. ei silleen et kämmen on kiertyny objektiivin ympärille, aika moni pitää järkkäriä niin...

    http://www.geofflawrence.com/holding_the_camera.html

    toivottavasti sä nyt ymmärsit mun pointin, ihan hyvällä tän siis sanoin! (:

    VastaaPoista
  2. kiitos vinkeistä! joo ymmärrän ettet tarkottanu pahal, mut ei pahal mutta oon kyllä lukenu käyttöohjeet enkä käytä automaattia vaan nimenomaan niitä omia asetuksia.... sen takii siin onki joku vikana ku oon säätäny jonkun asian väärin. kyllä mä kameraani osaan käyttää, mutta ku ei oo ennen ollu sen kans tällast tilannetta ku oon ollu niin kalpee :D kiitoskiitos !

    VastaaPoista
  3. niitä asetuksia on tarkotettu muutettaviks aina tarpeen (eli uuden kuvan ottamisen, kuvakulman vaihtamisen yms.) tullen.. Esim et sä lähikuvaa ota pienellä aukolla, vaan just vaikka se aukko muutetaan kuvaustilanteen mukaan

    VastaaPoista