tiistai 24. tammikuuta 2012

Gym class heroes!



moikka kaikki!
viime viikon maanantaina olin kaveriporukalla Gym Class Heroesin keikalla tavastia-klubilla:) se oli ihan huikeeta! ne ei vaan pitäny konserttii meille vaan samalla kunnon partyt! se oli jotain niin hauskaa ja sika hyvä meininki! oli biisi mikä tahansa, silti hyvä meno:) thanks gym class heroes! nää kuvat on sitten kännykällä otettuja nii laatu ei oo mikään paras mahdollinen.



nellskiii:)




stereo hearts

ass back home

cupid's chokehold

cookie jar


ja ulkona on kylmä... enkä edes pysy pystyssä mun uggeilla enkä niillä toisillakaan kengilläkään. lentelen pitkin mannerheiminteitäkin :D nöyryyttävää...

on ollu aika paljon  treenejä ja vapaapäivinä oon käyny salilla ja fitness tunneilla ja kouluaki pitäis ehtiä ni oon ollu aika kiireinen. ei mulla mitään kummempaaa olekkaan, ainiin juoksumatto on just hyvä keksintö!!! sika hauskaa ja tehokasta :D:D hmm jooo pitäkääs ittenne terveenä ja syökäää hyvin, kuulemiin ihanat!

1 kommentti:

  1. Ihana postaus taas! toi gym class heroes on kyl tosi hyvä voin vaa kuvitella kui hyvä se on liven! Lisääää postauksiaaa!!!

    VastaaPoista