maanantai 3. tammikuuta 2011

Take it easy


holaaa! tää loma on ollu kyllä oikeesti LOMA. ja muuten, heräsin tänää ekan kerran koko loman aikana herätyskelloon klo 10... nimittäin herätyskello on yks mun inhokki asioista, en koskaan herää ku se soi, laitan sen pois ja jatkan unia yli kahteentoista. oon ylpee ku tänään pääsin ylös sängystä........katsomaan täykkäreitä niinkun kuvasta näkyykin, hehheh !

no mutta, lähin käymään Annikalle joka ei tosiaan asu kauheen kaukana musta. jonkun aikaa oltuani siellä nii menin äidin kanssa ostamaan mulle maalia, vaaleenpunasen maalipurkin. nimittäin kun pääsin kotiin maalasin mun 'pääseinän' ihan ihan vaaleenpunaseks, se on ihana ! laitan seuraavaan postaukseen kuvia sitte mun huoneesta.. huomenna  lähetään aamulla autolla kohti Turkua ja siellä siis Karibian kylpylään, hiihihi pääsen hierontaan ja muutenkin vähän rentoutumaan, heippa !












: Mia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti