sunnuntai 2. tammikuuta 2011

hey buddies, chill out!

HEI kaikki!!
en oo nyt pariin päivään tänne mitään kirjotellu mutta laitan nyt kuvia sitten aika paljon ku oli uusvuos ja kaikkee muuta mukavaa mitä oon duunaillu :) ja HYVÄÄ UUTTAVUOTTA kaikille ihanille!


oon siivonnu muummoassa mun yöpöydän ja vaihdettiin mun pikkusiskon kanssa lamppuja ni sain tollasen söpön palleron mun pöydälle.


uudenvuoden vietin Annikan kanssa ja se jäikin meille sitten yöks :) no, meiän sovittu porukka peruuntu joten oltiin aika pitkälti kahestaan. käytiin räjäyttämässä raketteja äidin ja kaksosten kanssa.. me yritettiin ottaa kuvia annikan kanssa mut se oli aika hankalaaa, kyl sitte jotain tuli.
sillon kun kello alko läheneen kahtatoista me mentiin tonne mun naapurille Tommille ja siellä sitte oltiin Annikan, Aneten, Matildan, Johanin, Oliverin ja Tommin kanssa.. tultiin kotiin kattoo täykkäreitä puol yhen maissa ja mentiin nukkuu jo neljän maissa?





uudenvuoden jälkeisenä päivänä mentiin meiän mummolle syömään...

mun mummi keräilee kaikkee jännäää... sil on monta lipastoa täynnä vaan koruja ja kaikki pöydät täynnä lasisia esineitä :'D






hehhheh...juu tuotanoin, tämä on mun siskoskuva ... 2 tai 3 luokalta jota mummi säilyttää yöpöydällään :D



Asu:

  • Neule, Gina Tricot
  • Takki, h&m
  • Huivi, Stockman
  • Legginssit
  • Laukku, Pieces
  • Kengät, K-kenkä
  • Harmaat villasukat, pieces



tänään oon vaan niinsanotusti.. ottanu rennosti, chillannu ihan koko päivän lukuunottamatta IKEAN reissua. olin katselemassa lamppua mun yöpöydälle ja kaikkee muuta kivaa mun huoneeseen. muuten oon vaan ihan herättyäni kattonu Täydellisten Naisten 4tuotantokautta, oon jääny ihan koukkuun niihi :'D

: Mia

1 kommentti:

  1. Näytät ihan silt yhelt näyttelijältä ei vaan tuu nimi mieleen! =)

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista