perjantai 11. helmikuuta 2011

can you feel the SUN today !

IMG_4428
IMG_4432
IMG_4430

noi on eilisii kuvia vielä (: mut tänää lähin koulust kesken päivän koska mulla oli migreeni, päät särki iha älyttömästi ja kaikki valot häikäs, voin sanoo et migreeni on iha kauheeta ! ostettii äidin kaa mulle kotipizzasta pizza ja mentii kotii. ... oon katellu täykkäreitä ja löhönny, illalla ois vielä treenit

IMG_4484

IMG_4485
Kinkku, ananas, katkarapu + homejuusto ! en yleensä syö mitään muut pizzaa :D onks se normaalii et pistää suuhunsa vaa yhtä ainutta pizzaaaaa?

IMG_4486

IMG_4488

IMG_4489

5 kommenttia:

  1. laalalaaa onnistuuuhan tää kai ? :D
    ihana toi eka picture

    VastaaPoista
  2. pizzzaaaa:) kiva postaus ! öö, voisiks tehä seuraavan postauksen sun lempivaatteista ? <3

    VastaaPoista
  3. teee huone postausss (:
    tai jokuu...emt :D! ahahahaha
    http://itsmylife-xx.blogspot.com/
    käy tsekkaamas !

    VastaaPoista
  4. Francesca: jebouuu, kiitos:)joo se on hyvä idea!!
    pauline: oon tehny jo kerran huonepostauksen.... mut vois tehä uuden koska tää on muuttunu ;) joo OON JO SUN LUKIJA :D

    VastaaPoista