lauantai 5. helmikuuta 2011

make up

Eilen koulun jälkeen lähin käymään sellossa annikan kanssa, ostettiin Veralle synttärilahja huomisiin parteihin ja site vähän kierreltiin (: se meiän lahja on kyl iha yli hauska ::DD laitan kuvan myöhemmin!

mut illemmalla treenien jälkeen kävin Äidin kans sokoksel ja ostin pari meikkiä mitkä on ollu lopussa:

IMG_3963
Lumenen peitevoide tummille silmänalusille ja muutenkin joihinkin kohtiin. Ja Lumenen mineraalipuuteri sävyä 5, koska huomasin että 4 on aika vaalea!

IMG_3973

IMG_3980
Lähiaikoina oon ostanu aika paljon meikkejä Lumenelta, ne on laadukkaita, edullisii, ja ennen kaikkeee 'MINERAALI..' ! suosittelen lämpimästi!

Nyt kun aloin meikkejä kuvailla ni otin kuvat sitte koko mun meikkipussin sisällöstä:
IMG_3986
Maybelinen Terra sun aurinkopuuteri ja h&m:n poskipuna joka ei todellakaan oo noin pinkki ku kuvassa on!

IMG_4002
Käytän täl hetkel kahta ripsarii: Lumenen Excellenght mascara & Maybeline new york the Falsies Black drama!

IMG_4001
Mun tänhetkine kajaali on harvinaisen huono... se levii päivän sisäl ja kaikkee muuta ärsyttävää, en suosittele :D


Mun vanhalle ripsentaivuttimelle on käyny näin, eli menny tollee kahti.. se taivuttaa perjaattees hyvin mut katkasee ripsiä jatkuvasti........................
IMG_3997

......................joten ostin mielelläni uuden ! :)
IMG_4004

2 kommenttia:

  1. Eikää, mulla on käytössä ihan samat kaks ripsarii ku sulla ! ;--D

    VastaaPoista
  2. kira: kiiitos, sunki!
    Cherry: hahah ne on hyviä! :D

    VastaaPoista