tiistai 7. joulukuuta 2010

yeah, IT´S really winter

holaaa! tänää en oo ottanu kuvia mutta olin Janikan ja Francescan kaa ennen treenejä! itseasias mul ei oo nyt edes mitään asiaa.. eli, kattelin vanhoja kuvia ja huomasin kui paljon mun hiukset on muuttunu parin vuoden aikana! tässä kuvia! :) hope you'll like it!

tää on mun oma ALKUPERÄNEN väri, tollanen aika vaalee. tää kuva on otettu 2009 kesällä.


sitte menin värjäämäää iha kotona tollasiks tumman ruskeiks syyskuussa 2009.

sitte se ruskee sävy haalistu ja niist tuli tommoset.

sen jälkee päätin värjää uudestaan ruskeiks.

ajamittaan ne haaleni TOSI paljon niinku näkyy....

....ja just ennen kesää laitoin vaaleita raitoja kampaajalla, ja lopputulos oli aika hyvä!

tää kuva on otettu nyt syksyllä 2010, noi raidat ei oo enää yhtään niin selvii ku tossa ylemmässä kuvassa,
mut tää vastaa aika paljon mun omaa väriä:)

ja nykyään tällähetkellä mun hiukset näyttää tältä. toho on nyt tullu vähä juurikasvuu eli ajattelin seuraavaks värjää sen pois laittamalla vähä niitä vaaleita raitoja taas:)
jjooo että sellasta:) eivitsi mitä pissistelyy oon harrastanu tossa viime vuonna :D:D:D hahaaaa, onneks valitsin noi vähiten nolot kuvat noihi viimevuoden kuviin!


: Mia

1 kommentti: