keskiviikko 15. joulukuuta 2010

hobbeys babe

ciaoo! olin kampaajalla tänään, tosin lopputulokseen olin niiiin pettyny... nää hiukset ei muuttunu tippaakaan, laitatin ruskeita ja blondeja raitoja. nyt mulla löytyy tuolta alta pari MUSTAA raitaa ja sitte noita vaaleita, tosi himmeitä raitoja, ei sitä ees huomaa jossei ihan läheltä kato et oon jotain hiuksilleni tehny. Harmittaaa kauheesti tommonen, siinä meni 140euroo hukkaan! 
no mutta korjaan asian sillä et ens viikolla meen taatusti uudestaa kampaajalle (tällä kertaa tutulle sellaselle) ja näytän  tarkan kuvan millaseks mä mun hiukset haluun, ärsyttää nii paljo toi tän päivänen turha kampaaja reissu :// 





^^ tollasia mä hain, toisin kävi. nää kuvat tulostan ja näytän seuraavalla kerralla!
että sellasta tällä kertaa, hei pliis laittakaa jotain kommenttii et mitä mieltä oisitte noista hiuksista? :)

Sitten ku joku tossa kyselikin mun harrastuksista sun muusta tanssiin liittyvästä, niin laitan pari kuvaa ja kerron tanssista vähän ja mitä se merkkaa mun elämäs!

oon tossa iha oikealla lattialla kädet ylhäällä^^


oooiih, rakastan tanssis hypppyi!


Kisat

viime vuonna 2009 me saatiin hopeeta hiphop ja street tanssien sm kisoista, meiän muodostelman teema oli einstein niiku kuvistakin näkyy:)


Disco dance sm 2010, meil oli disco pienryhmä. ei siotuttu.. mut ei aina voi voittaa, ja kokemuksiiha me täs myös haetaan:) 



Hip hop ja street tanssien sm 2010, voitettiiin sm KULTAAAA!

en laita enempää kuvia mutta olin 2006 lasten show muodostelmassa sm kisoissa, saatiin kultaa! ja 2008 olin step upin lasten show muodostelmassa ja saatiin pronssia! i  dancing

Kevät 2009 näytökset



käyn semmoset 10kertaa viikossa treeneissä, eikä mulla tosiaan jää kauheesti aikaa kavereille..mutta tarpeeks kuitenki:) tanssin showta, showjazzia, balettia, HipHoppia, discoa, dancee ja nyky tanssia. 
joulun jälkeen alotan Telinevoimistelun uudestaan, nii siis oon harrastanut sitä muutama vuos sitte mutta lopetin huono ryhmän takia... mutta alotan sen uusiks Annikan ja Sonjan kaa, ni se vaa tukee mun tanssin harrastamist hyvin, i'm loooking forward to it   

: Mia

3 kommenttia:

  1. haha muistan ton 2009 kevät näytöksen ku olin sun kaa samas ryhmäs :--D omg....ihanii kuvii mia ja musta noi hiukset on iha kivat (=

    VastaaPoista
  2. miten sulle sitte jää aikaa enään mihinkää, jos alotat nyt voimistelunki? o; :D

    VastaaPoista
  3. Vilma: no älä :D:D memorieees ♥♥ kiitos, mut ei enää koska tääl on näit epämääräsii mustii raitoi, hyi ettäääää... :D no ens viikolla korjaan asian kunnolla!

    Ebba: kyllä mulla välil on aikaa muuhunki:)

    VastaaPoista